A H L Y E G

A H L Y E G F O R Y O U

طرائف ونكت

شاطر
    MAHA
    ذهبي ذهبي تمام مش اي كلام
    ذهبي ذهبي تمام مش اي كلام

انثى

موضوع طرائف ونكت

مُساهمة من طرف MAHA في الجمعة نوفمبر 21, 2008 3:09 am

واحد بخيل راح يزور ابوه في المستشفى.. لما وصل على الباب شاف كلمة ادفع.. قال نيجي بعدين نزوره؟؟؟؟؟؟
    في مرة واحد ماشي وقف تاكسي وسأل السائق: فاضي؟ جاوب السائق: ايوه فاضي. قاله: طيب انزل امشى معايا؟؟؟كركركركر.
    واحد صعيدي اخد ابنه للدكتور, دخل الابن الى الغرفة وبعد دقائق طلع الدكتور يقول للأب ان ابنه مات, فخرج الولد مسرع يقول لابوه: انا ماموتش يابابا!! أجابه ابوه: انكتم وانخرس انت هتفهم احسن من الدكتور ؟؟؟
    عجوز راحت على المستشفى مع ابنها..كشف عليها الطبيب وقال لابنها:امك تعاني من الوحدة ولازم تزوجها واحد عمره خمسين.. وهم طالعين قالته امه:سمعت يا ولدي اللىقاله الدكتور؟ الله يعينك..وان مالقيتش واحد عمره خمسين.. شفلك اثنين من ابو الخمسة وعشرين I love you I love you I love you ..
    فيه واحد نكتجي... خالته جابت ولد بدون أذن واراد زيارتها ولكن أمه رفضت زيارته لكثرة هزاره ولكنه وعدها بعدم التعليق عليه حتى لا يجرح شعور خالته وعندما ذهب لها قال لخالته: نصيحة مني شربيه عصير جزر ولما يكبر أكليه جزر كتير. قالتو ليه ؟قال حتى لا ينقص نظره، بعدين إذا نقص نظره فلازم يلبس نظاره.. المشكلة يعلقها على إيه؟

عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايدين بعض.. العروسه فجأه تركت ايده وصارت تجرى. قالها "ليه بتجرى؟" قالتلو "بسرعه بسرعه علشان نلحق مكان نقعد Very Happy Very Happy Very Happy

واحد راح مطعم في فرنسا. كان عايز يطلب طبق شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجاب الجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو

جورج قرداحي روًح على البيت لاقى زوجته حامل، سالها: بمين استعنتي ؟ قالتلو : بصديق قالها: الحمدلله مش بالجمهور

مرة واحد حب يغازل وحدة سمراء فقال لها يا حلوه يا كوكاكولا فتفت عليه فقال لها وبتفورى كمان يا جميل

طفل عمره 3 سنوات، سأل أمه الحامل ..ايه اللي في بطنك؟ ردَت: هذا أخوك. سألها: بتحبيه؟ ردَت الأم: آه . سألها: ما دام بتحبيه ليه بلعتيه؟؟؟
    ismaeel
    رئيس ولافي الاحلام
    رئيس ولافي الاحلام

ذكر
    مكان السكن : in forum ahly eg
    الحالة الاجتماعية : A H L Y EG
    الهواية : كرة قدم, بلايستيشن,كمبيوتر, ادارة المنتدى الاهلاوي

بطاقة الشخصية
    احترامة للقوانين:
    700/700  (700/700)

موضوع رد: طرائف ونكت

مُساهمة من طرف ismaeel في الجمعة نوفمبر 21, 2008 1:16 pm